PR Lovin' pracuje dla marki Bracia Sadownicy

Agencja PR Lovin’ rozpoczęła współpracę z marką Bracia Sadownicy, polską firmą oferującą soki, napoje i przekąski na bazie jabłek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PR Lovin' pracuje dla marki Bracia Sadownicy

W ramach współpracy agencja PR Lovin’ odpowiedzialna jest za media relations, influencer marketing, eventy oraz akcje specjalne klienta.

Agencja rozpoczęła działania od obsługi PR kampanii „Bracia i Maja dla Pszczół”, w ramach której Bracia Sadownicy razem z Mają Popielarską zasiali 10 mln kwiatów w postaci łąki kwietnej. Celem kampanii jest zwiększenie świadomości społeczeństwa odnośnie roli, jaką w środowisku odgrywają pszczoły.

Współpraca została nawiązana w wyniku rekomendacji. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu