Od 21 do 22 października 2004 r. w salach Politechniki Gdańskiej po raz pierwszy w Gdańsku spotkają się polscy i zagraniczni specjaliści PR, aby podzielić się doświadczeniami w kreowaniu reputacji firm i instytucji działających na rzecz społeczeństwa. Zapisy uczestników tylko do 27 września.
Gdańskie Spotkania Public Relations mają pomóc rozwiązać dylemat, jak godzić wypełnianie funkcji instytucji użyteczności publicznej i jednocześnie instytucji dbającej o zysk. Celem konferencji jest:
Pokazanie roli public relations w działalności instytucji pełniących ważne zadania w prawidłowym funkcjonowania społeczeństw. Przedstawienie podstawowych problemów w/w instytucji w kreowaniu pozytywnego wizerunku Porównanie działań PR w/w instytucji w Polsce i Unii Europejskiej.
W trakcie 2-dniowej konferencji z referatami wystąpi ponad 20 polskich i zagranicznych przedstawicieli branży PR, będą to m.in.:

Valerie Anne Lencznar - PR Manager ds. Komunikacji w Dyrekcji ds. Europy Kontynentalnej EDF (Francja) Hans Stoop, rzecznik prasowy komendy policji Rotterdam-Rijnmond (Holandia) Marek Rybarczyk, agencja Public Profits Małgorzata Przybylska, rzecznik prasowy PGNiG SA Martin May, Vattenfall, Vice President, Head of Group Media Relations (Szwecja) Marek Wożniak, przedstawiciel internetPR.pl - serwisu polskich praktyków PR Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny miesięcznika BRIEF
Organizatorami konferencji są: Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej, ENERGA Gdańska Kompania Energetyczna SA, Elektrociepłownie Wybrzeże SA, Pomorska Spółka Gazownictwa Sp. z o. o., Komenda Wojewódzka Policji w Gdańsku.
Honorowe patronat nad konferencją objęli: Rada Miasta Gdańska, Minister Edukacji Narodowej i Sportu, Polskie Stowarzyszenie Public Relations, Jolanta Szymanek-Deresz - Szef Kancelarii Prezydenta RP.











