„Prawda czy fałsz” w kampanii Gerber DoReMi

W prasie, internecie i punktach sprzedaży startuje kampania reklamowa posiłków i  przekąsek Gerber DoReMi (Nestlé Nutrition). Akcję - opartą na idei kreatywnej „Prawda czy fałsz” - przygotowały firmy Legend Group i MEC.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Gerber DoReMi - nowej marki posiłków i przekąsek przeznaczonych dla dzieci po 1. roku życia - podkreśla, że stanowią one podstawę właściwie zbilansowanej diety gwarantującej prawidłowy i zdrowy rozwój. Głównym celem akcji jest uświadomienie matkom niemowlaków, że „dorosłe jedzenie” nie jest jeszcze odpowiednie dla takich dzieci, ponieważ nie dostarcza im wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Pomysł kreatywny „Prawda czy fałsz” ma skłonić każdą mamę do zastanowienia się nad tym, czy jej przekonania dotyczące żywienia dzieci w wieku od 1 do 3 lat są prawdziwe.

grafika

Akcja reklamowa rusza 4 lipca, obejmując prasę (czasopisma kobiece i parentingowe), internet oraz punkty sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"