Umowę na realizacje działań promocyjnych władze Gdańska podpisały ze spółką Arena Gdańsk Operator, która zarządza stadionem PGE Arena. To właśnie na nim rozegrano we wtorek mecz towarzyski Polska-Grecja, zakończony bezbramkowym remisem. Wartość kontraktu wynosi 390 690 zł.
Kampania promocyjna związana z tym wydarzeniem miała na celu umocnienie pozytywnego wizerunku oraz miała stanowić impuls do odwiedzenia Gdańska.
Władze miasta zawarcie umowy na działania promocyjnej z Arena Gdańsk Operator uzasadniły m.in. tym, że wydarzenie to będzie doskonałą formą promocją Gdańska jako miasta o bogatym życiu sportowym m.in. dlatego, że piłka nożna cieszy się ogromną popularnością oraz że mecz odbywa się w okresie letnim kiedy nad morzem przebywa więcej turystów zarówno z Polski jaki zagranicy, w związku z czym można spodziewać się że wydarzenie to przyciągnie uwagę nie tylko fanów piłki nożnej, ale również przebywających w tym czasie na wybrzeżu turystów.












