Prawo ironii losu reklamuje PZU (wideo)

W najważniejszych mediach ruszyła nowa kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU. Akcję – pokazującą drogowe prawo ironii losu – przygotowały firmy Leo Burnett, Starlink, K2 i ACR.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania ubezpieczeń komunikacyjnych w PZU reklamuje, że w ramach tej oferty można korzystać z samochodu zastępczego przez cały czas naprawy swojego auta uszkodzonego w wypadku. Przekaz podkreśla, że nieprzewidziane zdarzenie na drodze może nastąpić w najmniej oczekiwanym momencie, określając to jako jedno z praw ironii losu.

Pierwsza część kampanii jest zaplanowana na 1,5 miesiąca. Grupa PZU w podobnej konwencji planuje reklamować swoje inne ubezpieczenia: majątkowe i na życie.

 

Obecny etap akcji obejmuje telewizję, internet, prasę i kina. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink, natomiast działania w internecie przygotowały i realizują agencja interaktywna K2 i dom mediowy ACR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji