„Prawo pracy to standard” w kampanii Państwowej Inspekcji Pracy (wideo)

Pod hasłem „Prawo pracy to standard. Osiągaj sukces zgodnie z przepisami” trwa tegoroczna odsłona kampanii „Poznaj swoje prawa w pracy” prowadzonej przez Państwową Inspekcję Pracy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Celem tegorocznej kampanii „Poznaj swoje prawa w pracy” jest przekonanie przedsiębiorców do tworzenia relacji opartych na poszanowaniu prawa, otwartej komunikacji i systematycznym informowaniu pracowników o przepisach prawa pracy i regulacjach wewnętrznych obowiązujących w firmie. Akcja zachęca też do udziału w programie prewencyjnym „Zdobądź Dyplom Państwowej Inspekcji Pracy”, mającym na celu utrzymywanie w firmach pożądanych standardów prawa pracy.

 

Działania reklamowe obejmują radio (Trójka, Radio ZET, stacje z pakietu ZET Barometr, RMF Maxxx) oraz internet (Wirtualna Polska, Money.pl, Forbes.pl, Gratka.pl), a od 22 października - telewizję (TVP Info, kanały tematyczne TVP, TVN Meteo, TVN7, TVN24, TVN Turbo, TV Puls, 4fun.tv, RBL:tv), Polsat, Polsat Cafe, Polsat Crime&Investigation, Polsat News, Polsat Sport, Polsat Play, Polsat Film, TV4, TV6, Polsat 2, Superstacja, kanały tematyczne z pakietów Discovery i At Your Choice).

grafika

Akcja jest zaplanowana do połowy listopada.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu