Premier League rezygnuje ze sponsora tytularnego

Kluby z angielskiej ligi piłkarskiej Premier League z własnej woli zdecydowały, że od sezonu 2016/2017 nie będą mieć sponsora tytularnego. To nowa strategia marketingowa rozgrywek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Premier League rezygnuje ze sponsora tytularnego
fot. Shutterstock.com

Obecnie tytularnym sponsorem Premier League jest firma Barclays, począwszy od 2004 roku. Przyszły sezon piłkarski, 2015/2016, będzie ostatnim etapem tej współpracy.

Nowa strategia marketingowa zakłada, że od sezonu 2016/2017 oficjalną nazwą ligi będzie po prostu Premier League, bez nazwy sponsora. Ma to poprawić rozpoznawalność ligi i zapewnić lepszą komunikację z widzami na całym świecie.Przedstawiciele Premier League tłumaczą tym, że chcą pójść wzorem znanych lig amerykańskich, np. koszykarskiej NBA, hokejowej NHL czy NFL w futbolu amerykańskim.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu