Premiera "Glamour"

Nowy luksusowy miesięcznik dla kobiet od 27 marca w kioskach

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W sprzedaży pojawił się "Glamour" - nowy luksusowy miesięcznik dla kobiet. Magazyn wydawany jest przez Gruner & Jahr na licencji Conde Nast International. Polski "Glamour" jest 6 edycją lokalną pisma. Dużą popularnością cieszy się już w Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Grecji i we Włoszech.

Tematyka "Glamour" jest różnorodna. Magazyn zawiera krótkie i treściwe wiadomości o najnowszych trendach w modzie, nowościach kosmetycznych, a także informacje o gwiazdach, kulturze oraz reportaże z podróży po świecie.

"Glamour" to poręczne pismo o kieszonkowym formacie. Przeznaczone jest dla wykształconych kobiet w wieku 18-35 lat, które poszukują informacji i rozrywki. "Glamour", w odróżnieniu od większości pism dla pań, będzie ukazywał się pod koniec miesiąca. Krótkie terminy produkcji i druku oraz ustalony w ten sposób pierwszy dzień sprzedaży czynią go miesięcznikiem najbardziej aktualnym dla czytelniczki. Reklamodawcom daje to możliwość objęcia kampanią reklamową pełnego miesiąca kalendarzowego.

Cena "Glamour" wynosi 3,90 zł a objętość pierwszego numeru magazynu to 256 stron, w tym 75 stron płatnych reklam, co uważane jest za duży sukces na niepewnym rynku reklamowym. Pierwsze wydanie magazynu ukazało się w nakładzie 500 000 egzemplarzy. Wydawnictwo liczy na sprzedaż 180 000 egzemplarzy pierwszego numeru.

Joanna Brodzik, jedna z najpopularniejszych polskich aktorek, jest bohaterką okładki pierwszego numeru i ambasadorem pisma. Brodzik wystąpi w reklamach telewizyjnych "Glamour", które wyreżyserował Piotr Wojtowicz, a także na billboardach, w reklamach prasowych i reklamie radiowej.

"Glamour" zapowiadany jest jako jedna z najbardziej spektakularnych premier magazynów w Polsce w ostatnich latach. Wprowadzenie tytułu na rynek zostało wsparte silną kampanią reklamową, która przebiegać będzie pod hasłem "Nie ma ideału, ale jest Glamour". Promocja magazynu wspierana jest ponad 140 spotami emitowanymi w TVP1, TVP2, TVN, Polsacie, TVN24, MTV, na kanałach Ale kino! i Club (blisko 300 GRP).

"Glamour" będzie również objęty kampanią reklamową w prasie, na billboardach, citilightach, w kinach (25 multipleksów w całej Polsce), w radio (Radio Zet i RMF FM), w internecie i przy wykorzystaniu SMS-ów. Oprócz szeroko zakrojonych działań w mediach, miesięcznik wspierany będzie promocjami w punktach sprzedaży - Empikach, sieciach HDS, Ruch i Kolporter oraz Tesco.

Redaktor naczelną "Glamour" została Grażyna Olbrych, poprzednio szefowa polskiej wersji "Cosmopolitana". Olbrych stoi na czele zespołu redakcyjnego złożonego z 25 stałych pracowników i 30 współpracowników. Magazyn wydawany jest przez spółkę G+J Media, której prezesem i wydawcą "Glamour" jest Oliver Voigt, a dyrektorem wydawniczym Katarzyna Opalska - Ścisłowicz.

Oliver Voigt powiedział: "Jestem dumny z pracy Grażyny i jej zespołu. Przygotowali i opracowali naprawdę wspaniały magazyn. "Glamour" emanuje radością życia. Oferuje aktualność, różnorodność i rozrywkę. Wszyscy, którzy pracowali nad tym projektem bezwarunkowo dbali o jakość i międzynarodowe standardy. "Glamour" jeszcze przed wejściem na rynek wprowadził innowacyjne zmiany w segmencie luksusowej prasy kobiecej."

Podczas konferencji prasowej Voigt poinformował, że oprócz sukcesu "Glamour", strategicznym celem wydawnictwa Grun & Jahr w tym roku jest podtrzymanie wysokiej sprzedaży miesięczników "Claudia" (ok. 650 000 egz./ miesiąc*) oraz "National Geographic" (ponad 155 000 egz./miesiąc*). Olbrych zażartowała, że choć "Glamour" jest pismem postfeministycznym, nie stroni od współpracy z mężczyznami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online