Marka Douglas już od kilku lat organizuje w wybranych miastach wyjątkowe spotkania Beauty Street. W tym roku sam koncept przeszedł metamorfozę – został unowocześniony i bardziej dopasowany do potrzeb konsumentek. Specjalną przestrzeń zaprojektowano w taki sposób, aby każdy mógł odbyć podróż po świecie piękna i odkryć najlepsze rozwiązania dla siebie w zakresie pielęgnacji oraz makijażu. Beauty Street to pięć wyjątkowych stref.
Każda kobieta, która chciała skorzystać z atrakcji przygotowanych przez markę Douglas, swoją podróż zaczynała w Strefie Pielęgnacji, gdzie eksperci, np. marki La Mer oczyszczali skórę i odpowiednio przygotowywali ją do wizyty w Strefie Make-Up. Tam na gości czekali profesjonaliści, którzy nie tylko wykonywali makijaże z użyciem produktów takich marek, jak: Giorgio Armani Cosmetics, Lancome, Yves Saint Laurent, Nude by Nature, Laura Mercier, Clarins Make Up, Bobbi Brown, czy Douglas Collection, ale także zdradzali tajniki najnowszych trendów i dzielili się swoją ekspercką wiedzą. Do dyspozycji gości było aż 20 w pełni wyposażanych stanowisk. Perfekcyjny makijaż to jednak nie wszystko!

Kolejnym krokiem była wizyta u Stylistów Fryzur marki Balmain Hair Couture oraz konsultacja z Ekspertem Perfum, który pomagał dobierać odpowiedni zapach. Na koniec marka Douglas przygotowała dla wszystkich biorących udział w metamorfozach niespodziankę – profesjonalną sesję zdjęciową.
Tegoroczny cykl Beauty Street był inny niż dotychczasowe! W tym roku poza wyjątkowymi Strefami na Scenie Głównej marka Douglas przygotowała szereg atrakcji. Nie zabrakło pokazów makijażu na żywo, wywiadów ze światowymi ekspertami, a także wyjątkowych animacji artystycznych. Całe wydarzenie poprowadziła znana i lubiana aktorka – Katarzyna Cichopek.
Partnerzy akcji:
Balmain Hair Couture, Bobbi Brown, Clarins Make up, Dior, Douglas Collection, Giorgio Armani Cosmetics, Guerlain, La Mer, Lancome, Laura Mercier, Nude by Nature, YSL.











