"Udało nam się zwiększyć dynamikę sprzedaży r/r, co bardzo cieszy zważywszy, że osiągnęliśmy ją przy tej samej liczbie restauracji. Dodatkowo udaje nam się utrzymywać wysoką - jak na branżę, bo ok. 10-proc.- rentowność" - powiedziała Tymińska w rozmowie z agencją ISB..
Presez PFR poinformowała także, że spółka uruchomiła dziś nowy projekt pod marką Me Like Sushi, czyli „wyspę" w której sprzedane są gotowe i świeże zestawy sushi w pudełkach.Pierwsza testowa "wyspa" powstała w jednym z warszawskich biurowców i jeśli format się sprawdzi będą powstawać kolejne w tempie jednej na miesiąc.
"Oczywiście będziemy nadal dynamicznie się rozwijać także sieć restauracji 77Sushi - do końca roku planujemy otworzyć 3 nowe lokale. Myślimy także o restauracjach z innego rodzaju kuchnią, ale na razie szukamy dobrych lokalizacji w centrach handlowych lub prestiżowych dzielnicach dużych miast" - podsumowała Tymińska w rozmowie z ISB.

Spółka Premium Food Restaurants zarządza obecnie 12 restauracjami 77Sushi oraz jednym punktem Me Like Sushi. PFR jest notowana na rynku New Connect.











