Pretensje kontuzjowanej wiewiórki w reklamach orzeszków Felix (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowego wariantu orzeszków Felix (produkowanych przez Intersnack Poland) - z pieca. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Koniec tłustych łapek”, przygotowały firmy PZL, Platige Image, Post Meridian i Vizeum.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Pretensje kontuzjowanej wiewiórki w reklamach orzeszków Felix (wideo)

W reklamach występuje charakterystyczna dla marki Felix animowana wiewiórka. Tym razem ma pretensje, że orzeszki Felix z pieca pojawiły się dopiero teraz. Wcześniej orzeszki tłuściły łapki, przez co wiewiórki nieraz spadały z drzew.

Kampania podkreśla też, że orzeszki Felix w wersji z pieca i z solą są bardziej chrupiące. Podsumowuje to hasło główne marki: „Spróbuj się oprzeć”.

Akcja reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji, internecie oraz na outdoorze.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, produkcją i postprodukcją spotu - wyreżyserowanego przez Jakuba Tolaka i Huberta Barczaka - zajął się dom produkcyjny Platige Image, a udźwiękowieniem - studio Post Meridian. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"