Prezentmarzeń zachęca do „wyłączenia jesieni” i wypróbowania niestandardowych aktywności

Pod hasłem „Wyłącz jesień” ruszyła kampania reklamowa należącej do firmy Emotivo marki Prezentmarzeń. Jej realizacją zajmuje się dział marketingu firmy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Kampania skierowana jest do osób, które u których w czasie jesieni można zaobserwować spadek aktywności fizycznej i sezonowe obniżenie nastroju. Jej główny przekaz bazuje na zanegowaniu pasywnego spędzania czasu podczas chłodnych, ponurych dni i wzbudzeniu chęci do spróbowania nowych, niestandardowych aktywności, które ma w ofercie Prezentmarzeń.

Aktywacje obejmuje media społecznościowe oraz outdoor w postaci telebimów w wybranych galeriach handlowych na terenie Polski, gdzie marka Prezentmarzeń posiada punkty stacjonarne. Działania potrwają do końca listopada.

Za koncept kampanii i kreację odpowiada dział marketingu firmy Emotivo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów