Tomasz Suchański przewodniczącym jury Effie Awards 2020

Tomasz Suchański, prezes zarządu i dyrektor generalny Żabka Polska, został przewodniczącym tegorocznych obrad jury konkursu Effie Awards.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Suchański pokieruje pracami prawie 150-osobowego zespołu ze wsparciem ośmioro przewodniczących grup jurorskich. Poprowadzi także prace w grupie dziewiątej oceniającej zgłoszenia w kategorii marketing & business solutions.

- Przed nami wyzwanie oceny prac zrealizowanych w ubiegłym roku, czyli w zupełnie innej rzeczywistości niż dzisiejsza.  Chcemy przede wszystkim docenić kampanie skuteczne, dające widoczne wyniki biznesowe. Ostatnio, w trudnym okresie pandemii, na każdym kroku przekonujemy się, że skuteczna komunikacja, trafiająca do odbiorców, jest nieodzownym elementem działalności każdego biznesu. Mamy obecnie do czynienia z zupełnie nową erą komunikacji. W kolejnej edycji konkursu jury będzie miało jeszcze trudniejsze zadanie wyboru tych najlepszych, ponieważ w tych szczególnych warunkach pojawiło się wiele naprawdę kreatywnych i wartościowych realizacji - mówi Tomasz Suchański.

– Komitet Organizacyjny Konkursu od zawsze stawiał na silny, wyrazisty i znaczący głos w branży. W tym roku do zacnego grona Przewodniczących, zaprosiliśmy pana Tomasza Suchańskiego, który reprezentuje niezwykle istotną w obecnej chwili branżę retail. Sektor ten szczególnie mocno intensyfikuje swoje działania, aby przejść przez transformację z korzyścią dla klienta. To daje poczucie dużej ekspertyzy, którą mamy nadzieję wspierać i promować podczas tegorocznych obrad. – podkreśla Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/effiena-nowe-czasy-kategoria-react-sustain-opis ##

Jury Effie Awards 2020

W jury zasiadają reprezentanci reklamodawców w randze prezesów, dyrektorów marketingu oraz brand managerów, a także przedstawiciele mediów, agencji komunikacyjnych, pracownicy instytutów badawczych i niezależni, branżowi eksperci. Ostatecznego wyboru składu jury, spośród 300 kandydatur, dokonał Komitet Organizacyjny konkursu poprzez głosowanie online (wyłaniając short listę), a następnie w formie dyskusji.

Oto lista osób, które przewodniczą obradom grup jurorskich w tegorocznej edycji konkursu Effie

Grupa 1 Napoje alkoholowe; Napoje bezalkoholowe; ŻywnośćPrzewodnicząca: Izabela Głodek, CMO, The Coca-Cola Company      Grupa 2 Dobra konsumpcyjne; Leki i suplementy diety; Uroda i pielęgnacjaPrzewodniczący: Grzegorz Haraziński, category director CEE, GlaxoSmithKline    Grupa 3 Brand Experience; Kultura i rozrywka; Smart budgetPrzewodnicząca: Olga Korolec, CMO & group sustainability director, Ringier Axel Springer Polska    Grupa 4 Finanse; Ubezpieczenia i inwestycje; Business-to-BusinessPrzewodnicząca: Katarzyna Jezierska, head of marketing CEE, VISA    Grupa 5 Branded Content; Motoryzacja; UsługiPrzewodniczący: Jakub Eichelberger, deputy managing director, DDB    Grupa 6 Performance marketing; Retail/ Kanały sprzedaży; Tech DrivenPrzewodniczący: Tadeusz Żórawski, global strategy director, Molecular BBDO    Grupa 7 Launch/ relaunch; Long Term Marketing Excellence; React & SustainPrzewodnicząca: Inga Songin, marketing director Poland&EE, Reckitt Benckiser Health

Grupa 8 Positive change: CSR, Edukacja społeczna i pro bono; PR-Led i Employer brandingPrzewodniczący: Wojciech Putrzyński, CEO, Change Serviceplan

Effie Awards w 2019: 56 nagród, Grand Prix dla Żywca

Nagrody Effie Awards przyznawane są dla najlepszych kampanii i rozwiązań marketingowych w oparciu o ich efektywność i wyniki biznesowe. Konkurs podzielony jest na 24 kategorie - dwanaście dotyczy produktów i usług, dwanaście kolejnych to kategorie specjalne.

W ubiegłym roku Grand Prix Effie Awards otrzymała Grupa Żywiec za kampanię "Chce się Ż" flagowej marki Żywiec. Agencją reklamową roku została VMLY&R Poland, agencją mediową Starcom. Grupa Żywiec dostała także wyróżnienie najbardziej efektywnej firmy 20-lecia, z okazji 20. rocznicy Effie Awards. Tytuły najbardziej efektywnych agencji 20-lecia trafiły do DDB Warszawa i Wavemaker.

W 23 kategoriach wręczono łącznie 6 złotych, 31 srebrnych i 19 brązowych nagród. Prace oceniło 138-osobowe jury pod przewodnictwem Katarzyny Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery w regionie EMEA.

Organizatorem Effie Awards jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji