Prezeska Empiku na czele Effie Awards Poland

Prezeska Grupy Empik Ewa Szmidt pokieruje pracami jury 25. jubileuszowej edycji konkursu Effie Awards Poland. Będzie również przewodniczyła obradom kategorii Marketing & Business Solutions, w której oceniane są transformacje biznesowe.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Prezeska Empiku na czele Effie Awards Poland

Co roku Komitet Organizacyjny Effie Awards Poland wybiera osobę, która staje na czele jury konkursu. Musi się ona odznaczać nie tylko kompetencjami w dziedzinie marketingu i komunikacji, ale ma także istotne znaczenie dla krajobrazu polskiego biznesu i bogate zawodowe doświadczenia. 

W tym roku rolę przewodniczącej jury objęła Ewa Szmidt, prezeska Grupy Empik.

- To topowa menadżerka i prawdziwa polska self-made businesswoman, choć może nie wszyscy wiedzą, że karierę rozpoczynała właśnie w branży reklamowej. O Ewie Szmidt jest głośno w mediach i słusznie. Myśli niekonwencjonalnie, zarządza efektywnie i z sukcesami buduje wizerunek Empiku -  jednej z najbardziej lubianych polskich marek, łączących wieloletnią tradycję z silnym pierwiastkiem innowacji - mówi Anna Zimecka. - Tym bardziej cieszy mnie, że wybrana jednogłośnie przez Komitet Organizacyjny Effie na tegoroczną przewodniczącą jury, przyjęła nasze zaproszenie – dodaje.

- Jest mi niezmiernie miło, że mogę przewodniczyć jury tegorocznej edycji Effie Awards Poland. Nagrody te już od 25 lat kształtują polski rynek reklamowy, inspirując agencje i marketerów do ciągłego doskonalenia swoich strategii i działań. Wraz z członkami poszczególnych grup jurorskich będziemy poszukiwać w zgłoszonych projektach niestandardowych rozwiązań, innowacji i oczywiście efektywności – mówi Ewa Szmidt, prezeska Grupy Empik i dodaje: - Mam to szczęście współtworzyć unikalną na rynku, silną markę z ponad 75-letnim dziedzictwem, którą cenią miliony Polaków. Empik jaki znamy dziś to historia o odkrywaniu i codziennych inspiracjach, którą opowiadamy naszym klientom we wszystkich możliwych kanałach i punktach styku.

W ub.r. na czele jury konkursu stała Magdalena Kotlarczyk, country director Google Polska. 

Do tegorocznej edycji konkursu kwalifikują się działania i kampanie zrealizowane w okresie od 1 stycznia 2023 roku do 31 marca 2024r. Nad przebiegiem konkursu i obrad jury czuwa audytor konkursu - firma prawnicza SKP Ślusarek Kubiak Pieczyk. 
 
Gala konkursu odbędzie się 5 listopada br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"