PRL-owskie „paczki wdzięczności” w jubileuszowej kampanii kawy Prima (wideo)

Firma D.E. Master Blenders (DEMB) zaczęła kampanię reklamową kawy Prima z okazji 25-lecia istnienia tej marki. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają agencje FCB Warsaw, Papaya Films, Rio de Post, Havas Media, Thing Kong i On Board.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Kampania odwołuje się do faktu, że kawa Prima to jedna z pierwszych polskich marek powstałych po upadku komunizmu w naszym kraju. Natomiast przed 1989 roku Polacy mieli dostęp do kawy wysokiej jakości tylko dzięki paczkom przesyłanym z Zachodu.

W ramach akcji odszukano niektóre osoby i organizacje, które pomagały w tamtych czasach Polakom, wysyłając takie paczki (według statystyk tylko w latach 1981-89 wysłano ich ponad 30 mln). Wybrane historie darczyńców i obdarowanych oraz relacje z ich spotkań po latach są prezentowane w serwisie Paczkiwdziecznosci.pl. Na stronie użytkownik może też nadać paczkę z opakowaniem kawy Prima i podziękowaniem za wcześniejszą pomoc oraz opowiedzieć własną historię związaną z przesyłkami z zagranicy w latach 80.

Kampania obejmuje również reklamy w telewizji (spoty 90-, 45- i 30-sekundowe), prasie, internecie i punktach sprzedaży. Potrwa do końca maja.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja FCB Warsaw, spoty wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films, a ich postprodukcją zajęło się studio Rio de Post. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, za działania w internecie - agencja Think Kong, a za aktywności public relations - agencja On Board.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji