PRL-owskie programy i „Szymon Majewski Show” w kampanii naziemnej telewizji cyfrowej

W najbliższym czasie w głównych stacjach telewizyjnych pojawią się spoty informujące o starcie naziemnej telewizji cyfrowej. Reklamy - nawiązujące do programów popularnych w PRL-u - przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii informujących o starcie naziemnej telewizji cyfrowej będzie wykorzystywane dziewięć spotów. W każdym z nich występuje Wojciech Kalarus, aktor i parodysta znany z programu „Szymon Majewski Show”. W poszczególnych filmikach wciela się w prowadzących programów popularnych z czasów PRL-u, m.in. Stanisława Janickiego z „W starym kinie” i Adama Słodowego ze „Zrób to sam”. Na koniec każdej reklamy lektor podaje, że do odbioru naziemnej telewizji cyfrowej jest potrzebny telewizor z tunerem MPEG-4 albo dekoder, podając numer infolinii, pod którym można uzyskać szczegółowe informacje.

Spoty w najbliższym czasie pojawią się w kanałach TVP, Polsat, TVN, TV 4 i TV Puls. W każdym z nich reklamy będą emitowane dwa razy dziennie w godzinach 6-23. Nadawcy pokryli również koszt kampanii (350 tys. zł), którą przygotowała agencja Fabryka Komunikacji Społecznej. Formalnym zleceniodawcą akcji jest Ministerstwo Infrastruktury, które, a stacje do sfinansowania i emitowania spotów zobowiązuje ustawa cyfryzacyjna przyjęta 30 czerwca (więcej na ten temat).

TVP, Polsat, TVN, TV 4 i TV Puls ustalają obecnie konkretny termin wspólnego startu tej kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech