Proama w mediach społecznościowych z Think Kong

Proama, nowa marka ubezpieczeniowa, oferująca ubezpieczenia komunikacyjne, powierzy realizację działań w mediach społecznościowych agencji Think Kong.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zadaniem agencji będzie zaplanowanie działań w obszarze social media, wspierających wizerunek marki Proama. Jej celem jest wzmocnienie obecności firmy i marki wśród internautów – potencjalnych klientów Proama. W związku z tym, że firma oferuje obecnie ubezpieczenia komunikacyjne, planowana przez Think Kong kampania ma docierać głównie do osób zmotoryzowanych. Działania prowadzone w mediach społecznościowych będą niezależne od kampanii reklamowej Proama. W ramach planowanych prac agencja Think Kong ma być odpowiedzialna m.in. za komunikację w serwisie Facebook, Google+, Twitter i YouTube.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online