Problemy z kurierem w reklamie CashBill (wideo)

Ruszyła kampania wizerunkowa operatora płatności internetowych CashBill. Akcję pod hasłem „Następnym razem wybierz CashBill" przygotowały Dziadek do Orzechów, Novem oraz Only Only.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Główną osią kampanii są dwa 30-sekundowe spoty wideo. Pokazują popularne sytuacje, jakich doświadczają klienci w kontakcie z kurierem przywożącym paczkę. Często okazuje się, że kurier nie ma wydać reszty lub z braku pełnej kwoty do zapłacenia, przesyłka wraca spod domu klienta do sortowni, skąd trzeba ją odebrać samodzielnie.

 

Spoty kierowane są do do właścicieli sklepów internetowych, a emitowane w mediach społecznościowych. Kampania będzie wsparta działaniami sprzedażowymi w displayu, social media, przez mailing oraz remarketing.

Za kreację kampanii odpowiada krakowska agencja Dziadek do orzechów. Spoty wideo wyprodukował dom produkcyjny Only Only, a wyreżyserowała Monika Kmita. Zakup mediów powierzono domowi mediowemu Novem.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów