Procter&Gamble znowu promuje 'sekrety pielęgnacji' w Tesco

Procter&Gamble prowadzi w sklepach Tesco dziewiątą edycję akcji"Sekrety Pielęgnacji" promującej produkty kosmetyczne tegokoncernu. W ramach działań rozpowszechniany jest bezpłatny poradniko urodzie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównymi nośnikami promocji "Sekrety Pielęgnacji" są bezpłatnyporadnik o urodzie, którego objętość wzrosła do 40 stron, serwisinternetowy sekretypielegnacji.pl oraz materiały POS. W akcji, poraz dziewiąty prowadzonej przez Procter&Gamble w 54hipermarketach Tesco, promowane są marki Olay, Wella, Pantene, Head& Shoulders, Always i Lenor.

Partnerami przedsięwzięcia są miesięcznik "Claudia" oraz serwis

www.kobieta.pl

. Kreacją iprodukcją materiałów wykorzystywanych w akcji zajęła się agencja4Frame.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP