O obsługę walczą właśnie Publicis Worldwide i Grey Group. Publicis odpowiadał dotychczas za obsługę reklamową Fairy w USA, a Grey - na pozostałych rynkach na świecie.
Obecny przegląd jest częścią zmian, jakie w zakresie współpracy z agencjami reklamowymi P&G ogłosiło wiosną ub.r., informując, że redukuje wydatki reklamowe i ogranicza liczbę firm marketingowych, z którymi współpracuje . W lipcu ub.r. liczba agencji pracujących dla tego koncernu została zmniejszona o 40 proc. w skali globalnej. Ma to doprowadzić do obniżenia kosztów.
Na zmianach zyskała agencja Grey, która w maju ub.r. rozpoczęła obsługę reklamową marek Venus i Braun oraz innych produktów P&G do golenia (wcześniej pracowała już dla Gillette).
Latem ub.r. Procter&Gamble sprzedał ponad 40 swoich brandów kosmetycznych (m.in. Max Factor, Wella) koncernowi Coty.

W Polsce marka Fairy reklamowo obsługiwana jest przez Grey Group Polska.











