Producenci telewizyjni i dystrybutorzy wycofują się z MIPCOM 2020

Kolejni producenci telewizyjni, dystrybutorzy i nadawcy rezygnują z fizycznej obecności na targach MIPCOM 2020 w Cannes. Wydarzenie ma odbyć się między 12 a 15 października br. i zostanie poprzedzone targami MipJunior w weekend 10 i 11 października.

bcz
bcz
Udostępnij artykuł:

Fremantle, A+E Networks, Beyond Distribution i BBC Studios będą uczestniczyły tylko w internetowej wersji targów, podczas gdy ITV Studios będzie gospodarzem własnego wydarzenia odbywającego się online.

- Potwierdziliśmy, że chociaż BBC Studios nie będzie fizycznie obecne na targach Mipcom 2020, będziemy w pełni wspierać to wydarzenie poprzez udział online. W najbliższych tygodniach podamy dalsze szczegóły dotyczące naszej oferty i działalności. Nie możemy się doczekać powrotu do MIPCOM w 2021 roku - powiedział rzecznik BBC.

Amerykański nadawca telewizyjny A+E Networks zapewnił, że planuje w czasie targów wirtualne wydarzenia oraz spotkania z klientami, które będą przeprowadzone w koordynacji z organizatorami targów.

ITV Studios zrobi wirtualny festiwal

- Chociaż nie będziemy fizycznie obecni na targach MIPCOM w tym roku, nie możemy się doczekać, aby zaprezentować naszą ofertę poprzez cyfrowe wydarzenia - powiedział rzecznik Fremantle.

Inaugurujący targi festiwal - ITV Studios Fall Festival - będzie serią wirtualnych treści i sesji dla kupujących i potrwa przez trzy tygodnie od 14 września 2020 r.

- Jesienny festiwal ITV Studios będzie wydarzeniem, którego nie mogą przegapić klienci, znajdą się w nim spotkania indywidualne i profesjonalne sesje z treścią. Będzie to przedłużenie naszych wiosennych festiwali formatów. Obiecujemy, że dostarczymy je w niepowtarzalnym stylu, do którego przyzwyczaili się nasi klienci, co jest dla nich cenne, ponieważ planują swoje harmonogramy na 2021 rok i później - powiedzieli Ruth Berry, dyrektor zarządzająca Global Distribution i Maarten Meijs, prezes Global Entertainment w ITV Studios.

W tym roku MIPCOM w dwóch wersjach

MIPCOM (franc. Marché International des Programs de Communication) to coroczne targi odbywające się w październiku w Cannes i trwające cztery dni. Ich organizatorem jest Reed MIDEM. Wydarzenie skierowane jest do branży telewizyjnej i biorą w nim udział przedstawiciele studiów telewizyjnych i nadawców, którzy sprzedają i kupują nowe programy do międzynarodowej dystrybucji. MIPCOM jest też okazją do premiery nowych filmów.

Na imprezie pojawiają się celebryci, którzy promują swoje filmy i programy. W czasie wydarzenia odbywają się też prezentacje i panele dyskusyjne na temat nowych trendów i rozwoju branży telewizyjnej. Równolegle odbywa się impreza MIPJunior, poświęcona wyłącznie branży telewizyjnej dla dzieci.

Jak poinformował organizator targów, 36. edycja MIPCOM odbędzie się w dniach 12-15 października br., a 28. MIPJunior - 10-11 października. Oba wydarzenia będą w tym roku odbywać się zarówno w Cannes, jak w formie HYBRID DIGITAL online - dla firm, które nie będą mogły przyjechać do Cannes.

bcz
Autor artykułu:
bcz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji