Program lojalnościowy Rockwool Polska

Euro RSCG Marketing House wraz z Euro RSCG 4D realizuje program lojalnościowy dla Rockwool Polska.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agencja Euro RSCG Marketing House wspólnie z Euro RSCG 4D współpracuje z Rockwool Polska. Dla firmy, producenta materiałów izolacyjnych z wełny mineralnej, agencje przygotowały i prowadzą program lojalnościowy skierowany do partnerów handlowych – RockTeam.

Program RockTeam, któremu przyświeca hasło „ Siła Przyjaźni” potrwa do czerwca 2007 roku. Jest to elitarny klub dla najlepszych dystrybutorów produktów Rockwool. Organizatorzy zakładają, że w programie udział weźmie ponad 600 osób. Wyznaczone cele to m.in. zdobycie i utrzymanie pozycji preferowanego i rekomendowanego dostawcy materiałów izolacyjnych, utrzymanie pozycji wiodącego dostawcy u dystrybutorów, a także edukacja i szkolenia.

Komunikacja z uczestnikami programu odbywa się poprzez: stronę WWW, wysyłany raz w miesiącu newsletter, serwisy i konkursy SMS, teasery zapowiadające i przypominające o kolejnych wydarzeniach w programie, a także kwartalnik RockInfo – gazetkę klubową prezentującą m.in. działania firmy, zawierającą sekcję doradczo – szkoleniową, informacje o nowościach produktowych, konkursy, rozrywkę, prezentującą pracowników Rockwool Polska. Przez cały czas trwania programu czynna jest też infolinia.

Dla uczestników programu RockTeam organizowane są i będą różnego rodzaju eventy rozrywkowo-integracyjne, a także szkolenia indywidualne i grupowe w różnych ośrodkach szkoleniowo-konferencyjnych w całej Polsce.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji