Średnia widownia premierowych odcinków szóstego sezonu programu „Projekt Lady”, wyemitowanych w okresie od 8 października do 26 grudnia 2021 roku wyniosła 353 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 2,62 proc. w gronie wszystkich widzów, 3,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 3,22 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Projekt Lady” w TVN7 oglądać można było w piątki o godz. 20.00, finał nadano wyjątkowo w zupełnie innym paśmie – w niedzielę, 26 grudnia o 19.00.
Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 15 października. Śledziło ją średnio 489 tys. osób.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/brzydula-tvn7-ogladalnosc-jesien-2021-nowe-odcinki,7170062233872001a ##
Podczas nadawania „Projektu Lady 6” Siódemka zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród swoich głównych konkurentów. Liderem w tym czasie był kanał TV4, który miał 4,90 proc., drugie miejsce należało do TV Puls (4,65 proc.), a czwarte - do TTV (1,91 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Siódemka również była trzecia na tle czterech analizowanych stacji.

Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków szóstej edycji programu wyniosły 5,58 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Bohaterkami „Projektu Lady” są dziewczyny, które do tej pory nie stroniły od hucznych i zakrapianych imprez, wulgarnego języka oraz wyzywających zachowań. Format jest realizowany przez Golden Media Polska.
Szósty sezon ponownie prowadzi Małgorzata Rozenek-Majdan, która uczy uczestniczki dobrych manier. Pomagają jej w tym ponownie: trener protokołu dyplomatycznego dr Irena Kamińska-Radomska i trener rozwoju osobistego Tatiana Mindewicz-Puacz.

Program był nagrywany w nowym miejscu - w XIX-wiecznym pałacu w Ojrzanowie (piąty sezon kręcony był w pałacu w Rozalinie).
6. edycję projektu wygrała Agata Łabuda.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/slub-od-pierwszego-wejrzenia-6-sezon-tvn-ogladalnosc,7170115565529217a_1 ##











