PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Samsung reklamuje promocję na produkty z linii QuickDrive
Huawei oferuje 50 GB w chmurze za 3,20 zł miesięcznie
Huawei oferuje 50 GB w chmurze za 3,20 zł miesięcznie
Noworoczne wyprzedaże: reklamy rzadko idą w parze z wysokimi obniżkami
„Poczuj oszczędności, które płyną z prądem” w nowej kampanii PGE (wideo)
Samsung premiuje zakup wybranych telewizorów darmowym dostępem do popularnych serwisów VOD
Plus z ofertą darmowego abonamentu przez 6 miesięcy dla użytkowników przenoszących numer
Burger King oferował darmowe burgery dla kobiet, które zajdą w ciążę z piłkarzami. Teraz przeprasza za promocję
T-Mobile wymieni gole Polaków na darmowy internet
T-Mobile oferuje półroczny okres testowy oraz zwrot opłat przy odstąpieniu od umowy
Sezonowe wyprzedaże najpopularniejszym rodzajem promocji. Na świąteczne przeceny co trzeci Polak wyda 300 zł
Plus w świątecznej promocji z darmowym abonamentem i prezentami gwiazdkowymi
PKO BP z ofertą dla najmłodszych w promocji „Konto na nowy rok szkolny”
Telewizja Polsat bez szefa promocji. Po 14 latach odchodzi Ewa Lewandowska
1/3 cyfrowych Polaków skorzystała z promocji pod koniec 2016 r.
Obniżka ceny najlepszą promocją, konkursy i degustacje tracą na popularności
Obniżka ceny najlepszą promocją, konkursy i degustacje tracą na popularności
O promocjach najczęściej dowiadujemy się z gazetek reklamowych
Firmy farmaceutyczne coraz więcej wydają na reklamę leków
Bartosz Hojka (prezes Agory): Prasa będzie notować spadki, ale coraz mniejsze
Coraz większa rozpoznawalność polskich marek za granicą. Głównie z branży kosmetycznej, meblarskiej i spożywczej
Coraz większa rozpoznawalność polskich marek za granicą. Głównie z branży kosmetycznej, meblarskiej i spożywczej
Branża spirytusowa szuka nowych rynków po podwyżce akcyzy w Polsce
Branża spirytusowa szuka nowych rynków po podwyżce akcyzy w Polsce
Provident w Radzie Reklamy. Chce opracowania kodeksu etyki reklamowej dla sektora finansowego
8 proc. Polaków odpornych na promocje, pozostali najczęściej korzystają z obniżek cen i „2 w 1”
Piotr Bieńko: Firmy farmaceutyczne wydały w tym roku na reklamę ponad 0,5 mld zł
Piotr Bieńko: Firmy farmaceutyczne wydały w tym roku na reklamę ponad 0,5 mld zł
Jemy coraz mniej chleba. Na rynku coraz więcej produktów chlebopodobnych
Mega Rodzinka promuje nową ofertę UPC (wideo)
Citroen: Sprzedaż w I kw. lepsza o ponad jedną trzecią
Citroen: Sprzedaż w I kw. lepsza o ponad jedną trzecią
Rośnie znaczenie rynku zautomatyzowanej reklamy osobistej
Przewozy Regionalne udostępnią WiFi i bilety za złotówkę
Apoloniusz Tajner: zimowe igrzyska w Krakowie to doskonały pomysł
5 czynników sukcesu loterii i konkursów promocyjnych
LOT stawia na internet i mobile, wprowadza promocyjne ceny biletów
Plus reklamuje wakacyjną promocję z TUI (wideo)