„Lubella i 1000 pomysłów” - spot w formie animacji poklatkowej promuje Lubellę

Grupa Maspex Wadowice rozpoczęła nową kampanię marki Lubella - „Lubella i 1000 pomysłów”. Wykorzystała w niej ponownie poklatkową animację, która rok temu wywołała spór pomiędzy agencją GPD, która za tę realizację odpowiada a agencją Schulz Brand Friendly.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Lubella i 1000 pomysłów” - spot w formie animacji poklatkowej promuje Lubellę

W najnowszej kampanii, podobnie jak w działaniach ubiegłorocznych, reklamy Lubelli mają być źródłem inspiracji - tym razem marka podpowiada, jak z sezonowych składników można przygotować dania makaronowe.

Pierwsza tegoroczna reklama otwiera cykl komunikacji „Lubella i 1000 pomysłów”, który potrwa przez cały rok. Kampania Lubelli nawiązuje nie tylko do produktów sezonowych, ale także do poszczególnych okazji, jakie towarzyszą w kuchni w ciągu roku. Pierwsza, zimowa propozycja marki, to pomysł na rozgrzewającą kolację dla dwojga.

Spot został zrealizowany w formie animacji poklatkowej - ta formuła jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii, która wywołała spór pomiędzy agencją GPD, która odpowiada za kreację tych reklam a agencją Schulz Brand Friendly. Według tej ostatniej Maspex skopiował pomysł stworzony przez Schulz dla firmy Madej Wróbel.

Planowaniem i zakupem mediów do kampanii, która obejmuje m.in. telewizję i internet zajął się dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online