Promocja nowej kategorii produktów Hugo

Pod hasłem 'Agent Hugo. Misja hoppersy.' The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. wprowadza na rynek nową kategorię produktów dla dzieci - chipsy Hugo.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Nowy produkt oraz istniejące już na rynku chrupki Hugo wspiera kampania promocyjna prowadzona w punktach sprzedaży na terenie całego kraju oraz w telewizji. Akcję przygotowała agencja Peppermint, która odpowiada za obsługę reklamową marki Hugo.

Celem kampanii „Agent Hugo. Misja hoppersy.” jest zakomunikowanie nowej kategorii produktu - chipsów Hugo, wzrost sprzedaży chrupek Hugo oraz zwiększenie świadomości marki. Działania  kierowane są do dzieci w wieku 6-12 lat i zaplanowane zostały do końca sierpnia.

  

W ramach akcji przeprowadzona zostanie loteria promocyjna, w której do wygrania są m.in.: laptopy, gry komputerowe Hugo Agent oraz udział w programie Hugo na antenie Telewizji Polsat. Nowy wizerunek postaci „Hugo” - „Agent Hugo”, zabawowy charakter promocji oraz gadżety, które można znaleźć w paczkach – hoppersy, mają zachęcać do zakupu chrupek i chipsów Hugo. Aby wziąć udział w promocji należy wysłać zgłoszenie zawierające 5 foliowych opakowań hoppersów. Losowania nagród odbywają się co tydzień. Promocja będzie komunikowana na opakowaniach, poprzez materiały POS oraz spoty reklamowe i billboardy sponsorskie w telewizji.

Na potrzeby akcji agencja Peppermint przygotowała 2 spoty reklamowe, 3 wersje billboardów sponsorskich, a także materiały POS (m.in. plakaty, paski promocyjne na opakowaniach, plansze do gry w hoppersy), które umieszczone zostały w punktach sprzedaży detalicznej na terenie całego kraju. The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. jako producent chrupek i chipsów Hugo jest sponsorem głównym programu „Hugo” emitowanego w Telewizji Polsat. Na antenie programu ogłaszani będą również laureaci nagród w poszczególnych losowaniach.

Podczas promocji w paczkach chrupek i chipsów Hugo młodzi konsumenci mogą znaleźć hoppersy - skaczące gadżety, które służą również do zabawy i rywalizacji z przyjaciółmi. Motywy graficzne hoppersów oparte zostały na grze komputerowej „Agent Hugo”. Na okres mundialu wprowadzona zostanie specjalna, mundialowa edycja hoppersów z motywami charakterystycznymi dla wszystkich drużyn biorących udział w rozgrywkach. W tym czasie również nagrodą w loterii będą również dmuchane fotele w kształcie piłki nożnej. W gazetce „Świat przygód z Hugo” oraz multipakach produktów Hugo, będzie można znaleźć specjalnie zaprojektowane plansze do gry w hoppersy.

Agencja Peppermint współpracuje z The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. już od roku w zakresie obsługi marki „Hugo” – czyli od momentu jej wprowadzenia na rynek.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online