Provident reklamuje się z nowym logo i hasłem „Wierzymy w Twój plan” (wideo)

Firma pożyczkowa Provident w ramach globalnego rebrandingu zmienia na polskim rynku logo i wprowadza nowe hasło „Wierzymy w Twój plan”. Towarzyszy temu kampania reklamowa, autorstwa agencji Isobar Polska i OMD, wspierająca promocję „Wypisz wymaluj”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

- Nowe logo to zwieńczenie zmian oraz podejścia, jakie kształtowało się w Providencie przez ostatnie kilka lat. Rozwinęliśmy nowe kanały sprzedaży, rozbudowaliśmy portfolio produktowe, dopasowane do nowych oczekiwań klientów. Przyszedł również czas na odświeżenie wizerunku - opisuje zmianę identyfikacji wizualnej Katarzyna Szerling, członek zarządu i dyrektor marketingu w Provident Polska. - Zamierzamy działać zgodnie z hasłem „Wierzymy w Twój plan” i pokazać klientom, zarówno tym stałym, jak i potencjalnym, że jesteśmy świadomi ich marzeń i codziennych wyzwań, a także przekonani o rozsądku przy podejmowaniu decyzji finansowych - deklaruje.

grafika

Jest to element globalnej zmiany identyfikacji Providenta (należącego do Grupy IPF). Polska to pierwszy kraj, w którym wprowadzono nowe logo i hasło.

W pierwszej kampanii z użyciem nowego wizerunku Providenta reklamowana jest promocja „Wypisz wymaluj”, w ramach której przy pożyczkach o całkowitych kwotach 500 zł, 1000 zł i 1500 zł łączne zobowiązanie do spłaty wynosi odpowiednio 600 zł, 1200 zł i 1800 zł w trzech miesięcznych ratach. Taka oferta będzie obowiązywać do końca lutego.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, Polsat i 71 stacji tematycznych) oraz w internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Isobar Polska (należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska), a zakupem czasu i powierzchni reklamowych - dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą