Provident stawia na własne zasoby w obsłudze klienta

22 września Provident z sukcesem zakończył przeprowadzkę swojego Contact Center. Nowa siedziba znacznie odbiega od stereotypowego call center – gdzie pracownicy są upchani przy ciasnych stanowiskach na otwartej powierzchni, a hałas nie pozwala się skupić.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Biuro zostało zaprojektowane tak, aby zapewnić maksymalny komfort pracy. Wykorzystano m.in. materiały o podwyższonych parametrach akustycznych, co pozwoliło wyciszyć powierzchnie otwarte. Układ piętra pozwolił również na bardzo efektywne rozmieszczenie poszczególnych zespołów – mówi Radosław Wierzchowski, Dyrektor Departamentu Zarządzania Majątkiem w firmie Provident.

Eurocentrum Alfa jest budynkiem biurowym klasy A. Na 21 kondygnacjach znajduje się 14 741 m2 powierzchni użytkowej. Provident zajmuje 2 piętra, czyli 2 097 m2. Budynek posiada 6 szybkobieżnych wind, parking podziemny liczący 241 miejsc, infrastrukturę dla rowerzystów (stojaki, prysznice etc.), hol recepcyjny oraz całodobową ochronę. Zaletą lokalizacji jest bliskość głównych węzłów i szlaków komunikacyjnych.

Jakość poprzez integrację

Na uwagę zasługuje fakt, że Provident stawia w zupełności na własne zasoby w całym łańcuchu obsługi klienta. Jest to związane ze strategią silnej integracji działań biznesowych.

Decyzja o poleganiu na własnych zasobach jest podyktowana przez nasze standardy korporacyjne. Działamy w niezwykle wrażliwym segmencie usług finansowych, gdzie kluczową rolę odgrywa ochrona danych oraz odpowiedzialna polityka zarządzania informacją – mówi Martyna Adamczyk, Dyrektor Departamentu Obsługi Klienta w firmie Provident. Co więcej, obsługa naszych klientów wymaga dużej wiedzy, dlatego aby utrzymać wysoką jakość mamy bardzo rozbudowany program szkoleń zarówno z produktów firmy, jak i ogólnych aspektów obsługi, takich jak netykieta – dodaje.

Provident XXI wieku

W porównaniu z wcześniejszą siedzibą Contact Center Providenta zwiększono liczbę pomieszczeń do spotkań. W nowym biurze jest ich aż 12. Wśród nich znajdują się pokoje dedykowane wideokonferencjom, a także dwie duże sale, których funkcjonalność pozwala na utworzenie jednej dużej powierzchni.

Dodatkowo przy każdej sali, z możliwością rezerwacji przez program Outlook, jest zamontowany monitor dotykowy, na którym są wyświetlane informacje o rezerwacji danego pomieszczenia – istnieje także możliwość sprawdzenia statusu pozostałych. Pracownicy biura z poziomu ekranu dotykowego, czyli znajdując się przy sali, mogą ją zarezerwować na spotkanie ad hoc bez konieczności wracania do stanowiska.

W nowym biurze na każdym piętrze znajdują się cztery w pełni wyposażone kuchnie, a także pomieszczenie do relaksu.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+