Prymat z Optimum Media OMD

Prymat rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową dla swoich dwóch głównych marek: Kucharek i Prymat.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Zwycięzcą przetargu została firma Optimum Media OMD.

„Poziom wszystkich przygotowanych ofert przetargowych był bardzo wysoki. Interpretacja analiz i sposób dochodzenia do wniosków stał na bardzo wysokim poziomie. Decyzja co do wyboru zwycięzcy przetargu była trudna i wymagała od nas wnikliwego przeanalizowania wszystkich prezentowanych materiałów. Zdecydowaliśmy się na współpracę z OMD ze względu na najbardziej precyzyjną i celną propozycję strategii mediowej dla obu naszych marek” – powiedział Jarosław Baczyński, dyrektor marketingu Prymat Sp. z o. o.

Prymat Sp. z o. o. z Jastrzębia Zdroju istnieje od 1983 roku.  Początkowo niewielka firma rodzinna zajmująca się produkcją przypraw i koncentratów spożywczych, dziś należy do potentatów na rynku przypraw uniwersalnych, jednorodnych i specjalistycznych mieszanek przyprawowych.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"