„Przebój smaku od 1869 roku” w reklamach sosów Heinz (wideo)

W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa sosów marki Heinz (HJ Heinz Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Heinz. Przebój smaku. Od 1869 roku”, przygotowały agencje Opus B i Ceska Hlava oraz dom mediowy Mindshare Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W reklamach sosów Heinz prezentowane są dwa z nich: wprowadzony właśnie do sprzedaży sos hamburgerowy oraz obecny na rynku od ub.r. sos czosnkowy. Kampania podkreśla ich najważniejszą zaletę: i niepowtarzalny smak, który dodaje wyrazistości jedzeniu.

Akcja - zaplanowana na cały sierpień - obejmuje telewizję (kluczowe stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne, m.in. TVN, Polsat, TVP, stacje tematyczne TVN, Polsatu i Atmediów) oraz internet (reklama graficzna w Google, działania promocyjne na Facebooku). 

Kreację kampanii opracowały agencje Opus B oraz Ceska Hlava z Pragi, a za doradztwo strategiczne, planowanie mediów i realizację działań odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu