Przebojowa Honda

Przebojowa Honda CR-V według AHA

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od początku września trwa kampania wizerunkowa Hondy CR-V, przygotowana pod hasłem "Jednym słowem przebojowa". Kampania została przygotowana przez agencję reklamową AHA.

Od września ruszyła kampania prasowa Hondy CR-V, której głównym motywem jest samochód wyłaniający się zza liter tekstu reklamowego spływającego z szyby samochodowej niczym deszcz.

Działania reklamowe skierowane są przede wszystkim do mężczyzn, w wieku 45 i więcej lat, zamieszkujących duże miasta. Honda CR-V ma być dla nich nie tylko narzędziem pracy, ale również źródłem radości w czasie wolnym. Ten model Hondy przeznaczony jest dla ludzi dynamicznych, aktywnych, młodych duchem i silnych indywidualistów. CR-V ma podkreślić ich osobowość i styl życia.

Kampania na łamach Gazety Wyborczej i Wysokich Obcasów potrwa do końca października. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja AHA.

Kampania przygotowana przez agencję AHA zbiega się czasowo z kampanią bilboardową przygotowaną przez inną agencję. Z inicjatywy dealerów Hondy, czerwony CR-V na bilboardach "Poszerza Terytorium".

AHA jest agencją full-service, specjalizującą się w budowie brandów poprzez niekonwencjonalne rozwiązania. Klientami AHA są m.in.: Honda Poland, Schulstad, Mazowszanka, Centra Handlowe M1, Gentleman, Servisco, Gazeta Finansowa. AHA jest inicjatorem i autorem pierwszej w Polsce kampanii na rzecz budowy brandów -BrandCampaign©.

W czerwcu 2002 r. AHA została wyróżniona spośród ponad 6.500 prac z 64 krajów, na New York Festivals - drugim największym festiwalu reklamowym na świecie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online