Najnowsza kampania reklamowa przecieru pomidorowego Łowicz ma podkreślać najwyższą jakość produktu oraz to, że jest gęsty, intensywnie czerwony i wartościowy w codziennej diecie – nie zawiera dodatku soli i jest źródłem potasu.
Spot zwraca również uwagę, że produkt ma wszechstronne zastosowanie – nie tylko do klasycznej zupy pomidorowej, ale też innych potraw. Kampania obejmuje działania w telewizji i internecie.
Emisję spotu reklamowego przecieru poprzedziła kampania sponsoringowa innego pomidorowego produktu z oferty marki Łowicz - koncentratu pomidorowego 190g. Plansze sponsorskie dla tego produktu pojawiały się przed i po emisji popularnych seriali w telewizjach Polsat i TVN. W komunikacji podkreślona została klasa łowickiego koncentratu.
Za kreację reklam odpowiada agencja Brasil, media do niej zaplanował i kupił dom mediowy Starcom (Publicis Media).

We wcześniejszym okresie Maspex wspierał inne produkty z oferty marki Łowicz, m.in. Czekodżemy oraz sosy.











