'Przegląd Sportowy' chce urosnąć w tym roku

Wydawca "PS" chce podnieść sprzedaż o 10-15%

Puls Biznesu
Puls Biznesu
Udostępnij artykuł:

Od połowy marca "Przegląd Sportowy" (PS) jest jedyną ogólnopolską gazetą sportową, która teraz próbuje przejąć czytelników zamkniętych przez Marquard Media gazet 'Sport' i 'Tempo', czyli - według szacunków wydawnictwa - potencjalnie nawet 1,6 mln osób. To jednak nie wszystko. Dzięki odświeżeniu makiety, zmianom w procesie wydawniczym i 3,5 mln zł wydanych na kampanię reklamową widoczną w telewizji zamierza też przyciągnąć nowych czytelników.

Ma to pociągnąć za sobą wzrost sprzedaży w tym roku o 10-15 proc. Według Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy, w grudniu - w przypadku "Przeglądu Sportowego" i "Tempa" - wyniosła ona 64,8 tys. egzemplarzy. Jeśli sprzedaż skoczy w górę, to przełoży się na wzrost przychodów z reklamy, które w ubiegłym roku wyniosły 22,64 mln zł (dane cennikowe z Agora Monitoring).

Marquard liczy, że mimo kampanii reklamowej i kosztów restrukturyzacji "Przeglądowi Sportowemu" uda się utrzymać ubiegłoroczny zysk operacyjny sięgający 6,9 mln zł. Ale bez podniesienia jakości polskiego sportu nawet najwyższe nakłady reklamowe wiele nie zdziałają.

Puls Biznesu
Autor artykułu:
Puls Biznesu
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu