“Przegląd Sportowy” z serią “Skarbów Kibica”

W piątek 5 sierpnia br. i w sobotę 6 sierpnia wraz z “Przeglądem Sportowym” (Ringier Axel Springer Polska) ukażą się dwa dodatki “Skarb Kibica”. Pierwszy poświęcony będzie polskiej lidze piłkarskiej, a drugi dotyczyć będzie rozgrywek niemieckiej Bundesligi.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W piątkowym “Skarbie Kibica”, poświęconym polskim rozgrywkom I, II i III ligi piłkarskiej w rundzie jesiennej, znajdą się informacje o składach drużyn, transferach piłkarzy i taktyce piłkarskich zespołów. W numerze pojawią się również zdjęcia drużyn występujących w I lidze, statystyki spotkań, a także dokładne terminarze meczów w nowym sezonie.

Z kolei sobotni dodatek do “Przeglądu Sportowego” - "Skarb Kibica Liga Zagraniczna - Niemcy" - będzie dotyczył rozgrywek ligowych w niemieckiej Bundeslidze. Czytelnicy znajdą w wydaniu informacje o składach drużyn, terminarz spotkań, sylwetki największych gwiazd, a także statystyki i ciekawostki z niemieckich boisk.

Dodatek o Bundeslidze zapoczątkuje regularny cykl “Skarbów Kibica” poświęconych ligom zagranicznym. W środę 10 sierpnia na rynek trafi “Przegląd Sportowy” z dodatkiem o lidze francuskiej (Ligue 1), w sobotę 13 sierpnia o lidze angielskiej (Premier League), 20 sierpnia o lidze hiszpańskiej (LFP), a 27 sierpnia o włoskiej (Lega Calcio).

grafika

"Skarb Kibica Liga Polska. Część 2 - I, II i III Liga - Jesień 2011/2012" ukaże się w objętości 92 stron, a cena Przeglądu Sportowego z piątkowym dodatkiem wyniesie 4,50 zł. Dodatek dołączony zostanie też do śląskiego dziennika “Sport”. Redaktorem prowadzącym piłkarskiego “Skarbu Kibica” jest Roman Brzozowski. Sobotni "Skarb Kibica Ligi Zagraniczne - Niemcy" liczyć będzie 28 stron, a cena dziennika z dodatkiem wyniesie 2,90 zł. Redaktorem prowadzącym wydania jest Michał Zaranek.

Obu specjalnym dodatkom towarzyszą działania promocyjne. Piątkowy i sobotni “Skarb Kibica” wsparte są kampanią reklamową w telewizji (m.in. Polsat, Polsat Sport, TVN, TVP, TVP Info i TV Puls), radiu (m.in. Radio Zet, RMF FM, RMF Maxxx, Eska i Radio dla Ciebie), prasie i internecie oraz w tytułach Ringier Axel Springer Polska. Spoty radiowe i telewizyjne przygotowała agencja PRL, a reklamy prasowe opracował dział marketingu wydawcy. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online