Renault Polska rozpoczyna od oferty samochodów w serii limitowanej Talisman Premiere Edition, na którą można składać już zamówienia. Klienci zainteresowani zakupem auta z serii limitowanej mogą zamawiać samochody na stronie talisman.renault.pl.
Wprowadzeniu samochodu na rynek towarzyszy m.in. kampania radiowa z udziałem ambasadora marki Bogusława Lindy. Spoty radiowe są emitowane w stacjach ogólnopolskich. W ramach działań dodatkowych, do końca stycznia samochód będzie eksponowany w największych centrach handlowych.
Bogusław Linda jest ambasadorem marki Renault od maja br., w poprzedniej kampanii promował Renault Kadjar.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/duzo-wiecej-reklam-aut-osobowych-na-outdoorze-i-w-kinach-mniej-w-gazetach-najmocniej-promowane-skoda-volkswagen-i-toyota ##
Telewizyjna i prasowa kampania promująca Renault Talisman jest planowana na połowę stycznia br. Działania reklamowe będą prowadzone również w internecie (m.in. na portalach społecznościowych).

Za kreację reklam odpowiada agencja Publicis Poland, za planowanie i zakup mediów- dom mediowy OMD.











