Przekocur i spółka w nowej reklamie piw smakowych Okocim

Wystartowała kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Okocim (Carlsberg Polska) przedstawiająca nowe, cztery warianty smakowe 4,5%.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Przekocur i spółka w nowej reklamie piw smakowych Okocim

Marka Okocim na początku sezonu zaprezentowała już swoje bezalkoholowe piwne nowości i bajkowych bohaterów w pierwszym spocie reklamowym nowej kampanii „Okocim sobie!”.

W kolejnej odsłonie głównymi bohaterami zostały smakowe piwa 4,5%: Mocna Pomarańcza, Malina z borówką amerykańską, a także, dostępne w ograniczonej dystrybucji - Mocna Wiśnia i Grejpfrut z limonką.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowe-smaki-piw-okocim-i-odswiezone-opakowania ##

Oprócz nowych wariantów smakowych bohaterami spotu są kolejni podróżnicy z różnych rzeczywistości, którzy przybyli do okocimskiego baru w poszukiwaniu piwnych smaków w nowych wersjach 4,5% oraz odpoczynku i relaksu.

Różnorodne warianty smakowe piw Okocim niezmiennie serwuje Przekocur – barman, a niezwykła rzeczywistość osadzona jest w barowej, charakterystycznej dla marki Okocim, przestrzeni.

Nowy spot marki Okocim w wersji 30 sekundowej jest emitowany w telewizji i na platformach VOD i internecie.

Rośnie segment piw smakowych

- Segment piw smakowych jest chętnie wybierany przez konsumentów. W 2021 roku ich udział w kategorii piwa wzrósł z 8,5% do 9,2% . Dlatego też zapraszamy ponownie do międzyczasowego baru Okocim, w którym nowi goście z różnych rzeczywistości w nieoczywisty i zaskakujący sposób opowiedzą o naszych smakowych nowościach 4,5%. Pozostajemy w scenerii okocimskiego baru w klimacie swobodnego i bezczasowego odpoczynku, do którego chcemy przenieść naszych widzów i konsumentów – mówi Patrycja Skierska, senior brand manager marki Okocim.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/okocim-mango-z-marakuja-bezalkoholowe-cena-opinie-reklama ##

Za przygotowanie pomysłu kreatywnego odpowiada agencja Men at Work i Just, reżyserem spotu jest Tadeusz Śliwa, spot zrealizował dom produkcyjny OTO, a dom mediowy odpowiedzialny za zakup mediów to Initaitive.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"