Drugi numer „Przekroju”: więcej stron, 130 tys. egz. nakładu, reklamy z Raczkowskim i bohaterami rysunków

W najbliższy poniedziałek ukaże się drugie wydania kwartalnika „Przekrój”. Będzie miało 164 strony, pojawi się w nakładzie 130 tys. egz. Wspierać je będzie kampania reklamowa z udziałem m.in. rysownika Marka Raczkowskiego.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Drugi numer „Przekroju”: więcej stron, 130 tys. egz. nakładu, reklamy z Raczkowskim i bohaterami rysunków

Pierwszy numer „Przekroju” jako kwartalnika pojawił się w sprzedaży w połowie grudnia ub.r. Wydanie miało 148 stron i kosztowało 14,90 zł. Zainteresowanie ze strony czytelników było tak duże, że do początkowego nakładu 50 tys. egz. dodano dwa dodruki: 29,9 tys. i 60 tys. egz.

W najbliższy poniedziałek pojawi się drugi numer „Przekroju” Znajdują się w nim m.in. wywiad z wybitnym socjologiem brytyjskim Anthonym Giddensem i prezydentem Słupska Robertem Biedroniem, historia filantropki Barbary Piaseckiej-Johnson, rysunkowe odpowiedzi Bohdana Butenko na pytania redakcji, opowiadanie science fiction chińskiej pisarki Hao Jingfang oraz publikowana pierwszy raz korespondencja Rolanda Topora i Agnieszki Osieckiej. W wydaniu są też komiks filozoficzno-przygodowy, w którym superbibliotekarka ratuje Friedricha Nietzschego przed utratą niewiary, gra planszowa zaprojektowana przez Marka Raczkowskiego i kolektyw Wszystko Będzie Dobrze, rysunki i rebusy Raczkowskiego, krzyżówki i rozmaitości.

Nowy numer ma większą objętość niż poprzedni - 164 strony w niezmienionym formacie 24x34 cm, kosztuje 14,90 zł. Będzie dostępny w 13 tys. punktów sprzedaży w całej Polsce i na stronie przekroj.pl. Nakład wydania wynosi 130 tys. egzemplarzy.

Na okładce zamieszczono portret Janki Ipohorskiej - współtwórczyni „Przekroju”, autorki m.in. popularnej rubryki „Demokratyczny savoir-vivre” - namalowany przez Mariana Eile, wieloletniego redaktora naczelnego pisma.

Wydanie będzie wsparte kampanią reklamową. W spotach radiowych będzie można usłyszeć Marka Raczkowskiego, a w reklamach kinowych i internetowych - profesora Filutka i Stanisława z Łodzi, słynnych bohaterów rysunków z „Przekroju”. Kampania będzie też prowadzona w prasie, punktach sprzedaży i w formie plakatów w przestrzeni miejskiej.

„Przekrój” pod koniec ub.r. został reaktywowany po ponad trzech latach nieobecności na rynku. Wydawcą i redaktorem naczelnym pisma jest Tomasz Niewiadomoski, który o planach dotyczących magazynu mówił portalowi Wirtualnemedia.pl w wywiadzie zamieszczonym trzy miesiące temu.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Koniec abonamentu i RMN, 2,5 mld zł z budżetu dla TVP i Polskiego Radia. Jest projekt ustawy

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Netflix kupuje Warner Bros. Co dalej z TVN, HBO Max i Playerem? Wyjaśniamy [FAQ]

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Kanały tematyczne lawinowo tracą przychody. Alarmujące dane z europejskiego rynku

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Cięcia u niemieckiego nadawcy. Do zwolnienia 600 osób

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg