"Przekrój" wybrał agencję

"Przekrój" za 9 milionów zł

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przetarg na kampanię Tygodnika "Przekrój" został ostatecznie rozstrzygnięty. Wydawnictwo Edipresse Polska S.A. przygotowanie kampanii powierzyło ostatecznie Andrzejowi Maruszeczko i Robertowi Sieradzkiemu. Założyciele agencji Ad Fabrika, do niedawna związani z agencją Ad Fabrika FCB, mają w swoim dorobku wiele efektywnych kampanii przygotowanych dla takich marek jak:Idea, POP, Mobil 1, Herbapol, Turek, Mercedes.

"Wszystkie projekty, przedstawione w przetargu, były bardzo interesujące i zasługują na uznanie - mówi Iwona Zabielska - Stadnik, dyrektor tygodnika "Przekrój". Zdecydowaliśmy się pracować z Maruszeczko i Sieradzkim, ponieważ to ich sposób myślenia o tytule okazał się najbliższy naszym oczekiwaniom".

Kampania multimedialna rusza pod koniec marca. Edipresse Polska S.A. przeznaczył na nią 9 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"