Przekrój z Coca-Colą

Wakacyjny "Przekrój" na lotniskach i z coca-colą

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W czasie wakacji każdy kupujący w wybranych miejscach "Przekrój" zostaje nagrodzony półlitrową butelkę coca-coli light. Wspólna akcja promocyjna tygodnika"Przekrój" i Coca-Coli odbywa się w wytypowanych salonikach prasowych Inmedio i Relay w centrach handlowych, na dworcach PKP i na lotniskach. Łącznie uczestniczy w niej ok. 150 punktów sprzedaży.

W lipcu i sierpniu dotychczasowa kampania reklamowa "Przekroju" pojawiająca się w "Gazecie Wyborczej", Radiu "Zet", "Trójce" i RMF FM zostaje rozszerzona o promocję na lotnisku Okęcie oraz na dworcach PKP w całej Polsce. Reklamy każdego wydania tygodnika pojawią się na citylightach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"