„Przełam lody” - Magdalena Różczka reklamuje mrożoną kawę Jacobs (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa kawy rozpuszczalnej Jacobs (Mondelez Polska) zachęcająca do przygotowywania z niej kawy mrożonej. Twarzą akcji, prowadzonej pod hasłem „Przełam lody”, jest Magdalena Różczka.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej reklamie Jacobs Magdalena Różczka pokazuje, jak z tej kawy rozpuszczalnej można przyrządzić kawę mrożoną. Aktorka jest twarzą reklamową tego produktu od roku, a latem ub.r. działania prowadzono pod hasłem „AbraKAWAbra” (przeczytaj o tym więcej).

Tegoroczna kampania przebiega pod hasłem „Przełam lody”. Oprócz reklamy z Różczką obejmuje spoty internetowe, których bohaterkami jest Kawowe Trio - Miętowa Ania, Sorbetowa Marta i Truskawkowa Zuza, symbolizujące różne wersje smakowe mrożonej kawy.

Wszystkie reklamy odsyłają do serwisu mrozonakawa.pl, w którym znajdują się przepisy na kawę mrożoną, quizy i zabawy oraz „Kawowe stylizacje” z udziałem bohaterek spotów internetowych. Na stronie jest też prowadzony konkurs, w którym należy zamieścić zdjęcie pokazujące mrożoną kawę i siebie w nawiązującej do niej stylizacji oraz puentujące to hasło. Autorzy zgłoszeń najlepiej ocenianych przez internautów codziennie wygrywają fartuszki i zestawy Jacobs do kawy mrożonej, a nagrodą główną są trzy kawowe sesje zdjęciowe, które zostaną opublikowane w „Twoim Stylu”.

Konkurs potrwa do 2 sierpnia, a jego obsługą zajmuje się agencja IQ Marketing (Poland). Natomiast stronę mrozonakawa.pl przygotowała agencja AtomClick.

grafika

Cała kampania obejmuje też media ATL, m.in. telewizję. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"