“Przepisy czytelników” - nowe pismo Phoenix Press

Wydawnictwo Phoenix Press wprowadziło dzisiaj na rynek nowy miesięcznik “Przepisy czytelników”, który publikuje przepisy kulinarne nadsyłane przez czytelników.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W 68-stronicowym magazynie znajdują się przede wszystkim przepisy na dania z niedrogich, dostępnych składników, których przygotowanie nie zajmuje dużo czasu (koszt potrawy i czas są podawane przy każdym przepisie). Cześć z receptur poddana została ocenie szefowej kuchni, która je wypróbowała i przygotowała ich alternatywne warianty. Za przesłanie przepisu, który znajdzie sie na łamach pisma, czytelnik otrzymuje 75 zł lub 100 zł, gdy dośle jeszcze zdjęcie potrawy. Redaktorem naczelnym miesięcznika jest Urszula Kaszubowska.

Magazyn "Przepisy czytelników" ukazał się w promocyjnej cenie 0,50 zł i nakładzie wynoszącym 1 mln egzemplarzy. Do pierwszego numeru dołączono dodatek z przepisami na dania świąteczne.

grafika

Wprowadzeniu na rynek miesięcznika towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TV 4, Polsat 2), radiu (RMF FM) i prasie (“Tina”, “Chwila dla Ciebie”, “Życie na Gorąco”, tytuły Phoenix Press) oraz w internecie. Kreację przygotował wydawca, media zaplanował Mediaedge:cia.

Pierwszym tytułem publikującym wyłącznie przepisy od czytelników był miesięcznik “Przyślij Przepis”, wydawany przez Grupę Burda. W okresie od stycznia do lipca br. jego średnie rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 874 189 egz. (dane ZKDP). Przez pewien czas podobne pismo pt. “Mój Przepis”, wydawała też spółka G+J Polska, ale kilka miesięcy temu zrezygnowała z tego projektu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska