Pierwsza odsłona współpracy Ewy Wachowicz z Coca-Colą rozpoczęła się w połowie kwietnia tego roku, sponsoringiem programu "Ewa, ugotuj nam to!".
Obecnie trwająca część kampanii skupia się na promocji autorskiej kolekcji 11 przepisów kulinarnych, które Wachowicz przygotowała dla Coca-Coli. Są szybkie do przygotowania, inspirowane nowoczesną kuchnią polską oraz śródziemnomorską. Przepisy znajdują się na opakowaniach Coca-Cola Original Taste oraz Coca-Cola Zero Cukru 1,5l i 1,75l.

Kampanię zaplanowano w kanałach digital marki, w wybranych tytułach prasy kobiecej oraz w punktach sprzedaży.
Dom mediowy MediaCom odpowiada za pomysł i strategię kampanii, planowanie i zakup mediów, a także za współpracę z ambasadorką. Kreacją i produkcją etykiet z przepisami oraz materiałami BTL zajęła się agencja Fortis. Za komunikację w kanałach social media i digital odpowiada LiquidThread, a za aktywności PR, w tym formaty w prasie kobiecej, Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.











