"Przepraszamy za tak duży wybór kredytów hipotecznych"

15 marca GE Money Bank wprowadza promocyjną ofertę kredytów hipotecznych złożoną z kilku opcji do wyboru przez Klienta.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Bank proponuje oprocentowanie – od 1,35% w CHF i od 4,85% w PLN oraz trzy pakiety:

-Kredyt Start – przeznaczony dla osób, którym zależy na jak najniższych opłatach wstępnych. Wybór tego kredytu oznacza najniższą prowizję oraz najniższe opłaty z tytułu niskiego wkładu własnego. -Kredyt Perspektywa – zapewnia bardzo niskie oprocentowanie. -Kredyt Równowaga – rozwiązanie dla Klientów szukających równowagi między niskim oprocentowaniem a niskimi opłatami wstępnymi. Kredyt ten stanowi optymalne połączenie Kredytu Start i Kredytu Perspektywa.

Nowością w ofercie banku jest również możliwość skorzystania z dodatkowych opcji:-Gwarantowanego obniżenia oprocentowania o 0,3% dla kredytów we frankach szwajcarskich nawet już po trzech latach terminowej spłaty.-Obniżenia oprocentowania o 0,5% dla kredytów w złotówkach w okresie do końca czerwca 2007 roku, co oznacza oprocentowanie w tym okresie od 4,85%.-Odroczenia spłaty kapitału do 24 miesięcy od momentu wypłaty pierwszej transzy kredytu. Dzięki czemu rata kredytu w tym okresie może być niższa nawet o 50%.

Taka konstrukcja kredytu opiera się na popularnej już w krajach Europy Zachodniej i Stanach Zjednoczonych strategii oferowania produktów finansowych dopasowanych do indywidualnych potrzeb Klienta. W Polsce banki oferują już konta osobiste dla Klientów o określonym profilu, np. studentów, osób aktywnych zawodowo, czy też emerytów, ale rozwiązanie takie jest wciąż jeszcze rzadkością w przypadku kredytów hipotecznych - podano w komunikacie.Nowo wprowadzana oferta będzie szeroko reklamowana w mediach: - telewizja: TVP, TVN, TV 4, TVN 7, stacje tematyczne, - prasa: ogólnopolska - Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Murator oraz dzienniki lokalne,- internet: wszystkie największe poratale: onet.pl, wp.pl, interia.pl oraz portale tematyczne (finansowe, nieruchomościowe),- radio: stacja ogólnopolska i stacje lokalne w największych miastach w Polsce.

Dodatkowo kampania będzie wsparta działaniami BTL/POS - specjalne oznakowanie biur (wyklejenie witryn); standy, naklejki do biur i dla partnerów Banku, mailingi do Klientów.

Kampanię zrealizowała Agencja BBDO, a wyboru i zakupu mediów dokonał dom mediowy Media Direction OMD. Hasło kampanii brzmi: "Przepraszamy za tak duży wybór kredytów hipotecznych".

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów