Od kilku lat Procter & Gamble regularnie prowadzi kampanię „Dziękuję Ci, Mamo”. W dotychczas realizowanych edycjach marketer pokazywał, jak matki wspierają sportowców -olimpijczyków w ich codziennej zawodowej pracy - treningach i przygotowaniach do zawodów sportowych.
W tym roku P&G w dwuminutowym spocie pod hasłem „Strong” pokazuje, jakim oparciem dla tych sportowców są ich matki, nie tylko w życiu zawodowym, ale i prywatnym. W klipie sceny z aren sportowych przeplatają się ze scenami z życia osobistego, dzieciństwa. Pokazują, jakim oparciem była mama np. w dzieciństwie - w sytuacji wypadku samochodowego, podczas turbulencji w samolocie, w trakcie nadchodzącej wichury. Reklama kończy się scenami ukazującymi sukcesy sportowców i radość ich matek i hasłem „It takes someone strong to make someone strong” („potrzebny jest ktoś silny, by innego uczynić silnym”).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maja-wloszczowska-i-radoslaw-kawecki-w-kampanii-dziekuje-ci-mamo-procter-gamble ##
Za kreację reklam odpowiada agencja Wieden+Kennedy Portland, reżyserem spotu jest Jeff Nichols, a produkcją zajęła się firma Rattling Stick. Tłem muzycznym spotu jest utwór „Experience” Ludovico Einaudi.











