Przeszkody na rynku mobilnej reklamy

Prawie 77 milionów mobilnych subskrybentów z USA przypomina sobie,że widziało reklamę na ekranie swojego telefonu.

km
km
Udostępnij artykuł:

W porównaniu z rokiem ubiegłym liczba ta jest aż o 81 procentwyższa - informuje serwis MediaPost Publications, powołując się nanajnowsze badanie firmy Nielsen Mobile.

Co prawda sygnalizuje to poprawiającą się sytuację na rynkumobilnej reklamy, ale badanie pokazuje też, ze wzrost jest tutajniższy niż w przypadku korzystania z mobilnych mediów. Przykładowowiększość respondentów ze wspomnianej grupy (63 procent) widzimobilne reklamy tylko raz w miesiącu lub nawet rzadziej.

Z badania Nielsen Mobile wynika również, że wśród amerykańskichsubskrybentów czołowymi kategoriami mobilnych danych są wiadomościSMS (korzysta z nich 53 procent respondentów), a następniewiadomości MMS (26 procent), gry (21 procent), pobieranie dzwonków(19 procent) oraz mobilny internet (17 procent).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu