Michał Daniluk, członek zarządu ds. nowych mediów w OMD Poland i dyrektor zarządzający domu mediowego PHD po kilku latach pracy w tych spółkach zakończył w nich pracę. Teraz jest szefem własnej agencji ContentM Group, która specjalizuje się m.in. w usługach z zakresu content marketingu, marketingu mobilnego i wprowadzania treści reklamowych do różnych form dystrybucji. Łączy kompetencje kreatywne, deweloperskie, analityczne i mediowe w obszarze komunikacji online. Daniluk w strukturach OMD pracował od 2011 roku.
Mirosław Kępiński, CEO, i Marcin Marciniak, managing partner ,postanowili po kilku latach opuścić struktury domu mediowego Maxus. Powodów swojego odejścia nie komentują. Zarządzanie tą spółką przejął Rafał Wolnomiejski, szef GroupM w Polsce, grupy do której należy Maxus (obok m.in. MEC, Mediacom Warszawa, Mindshare Polska).

Jarosław Pająk niedawno objął stanowisko dyrektorskie w GroupM - po tym, jak zaledwie przez kilka miesięcy był digital strategy directorem.W GroupM kieruje projektem uruchomienia polskiego oddziału niemieckiej firmy Plista, która oferuje innowacyjne rozwiązania dostosowane do potrzeb rynku reklamy internetowej.Pająk zanim przeszedł do Universal McCann pracował jako head of MediaCom Create w MediaCom Warszawa.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/domy-mediowe-podsumowuja-polska-reklame-w-2014-roku-i-prognozuja-2015-rok ##
Iwona Jaśkiewicz-Kundera, chief buying officer w ZenithOptimedia Group, objęła też nowo utworzoną funkcję chief buying officera na polskim rynku w VivaKi, wspólnej strukturze negocjacyjnej domów mediowych Starcom MediaVest Group i ZenithOptimedia Group.
Bartosz Sieradzki został dyrektorem ds. multiscreen w departamencie negocjacji Starcom MediaVest Group. Sieradzki wcześniej był head of multiscreen w Starcomie.

Rafał Muciński dołączył do Performics, specjalistycznego zespołu w domu mediowym ZenithOptimedia Group. Został head of AOD (Audience On Demand). Poprzednio pracował w OMD jako head of trading desk.
Katarzyna Ejdys objęła nowo utworzoną funkcję head of Newcast w domu mediowym ZenithOptimedia Group. W firmie pracuje od półtora roku. Zarządza tworzeniem zintegrowanej oferty zespołu łączącej kompetencje w zakresie offline (w tym sponsoring, lokowanie produktu, branded content, kreacja) i online (m.in. social media, tworzenie kreacji, stron internetowych, aplikacji mobilnych). Wcześniej Ejdys w ZOG zarządzała pracą działu kreacji i projektami z zakresu social media.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przejscia-awanse-pozegnania-transfery-w-polskich-agencjach-reklamowych-w-2014-roku ##
Marta Pichlak-Miarka po trzech latach wróciła do domu mediowego OMD Macroscope, gdzie ponownie objęła stanowisko group account directora.Przed powrotem pracowała jako business consultant customer intelligence w SAS Institute w Belgii, obsługując takich klientów jak ING, BNP Paribas Fortis, czy Belfius.

Damian Krawczyk pełni funkcję web analytics & SEO directora w domu mediowym K2 Media (należącym do Grupy K2). W Grupie K2 pracuje od 5,5 lat. Nadzoruje pracę kilkuosobowego zespołu odpowiadając zarówno za analitykę webową, związaną m.in. z Google Analytics, jak i za działania z obszaru SEO. Wcześniej Damian Krawczyk był szefem działu SEO w K2.
Piotr Wysocki został business development directorem w Codemedia. Wcześniej pracował w TVN Media i Bonnier Business Polska. Na nowym stanowisku w Codemedia odpowiada za zarządzanie działaniami strategicznymi i operacyjnymi oraz relacjami z klientami. Do jego zadań należy badanie rynku pod kątem konkurencyjności ofert w celu określenia potrzeb i perspektyw biznesowych dla firmy oraz tworzenia nowych koncepcji jej rozwoju.
Maciej Niepsuj po ponad dwóch latach pracy w Codemedia na stanowisku account managera przeszedł do domu mediowego Lowe Media. Jako buying director odpowiada za negocjacje warunków zakupowych dla klientów, rozwój biznesu (w tym pozyskiwanie nowych klientów) oraz obsługę współpracujących z domem mediowym agencji reklamowych pod kątem realizacji ich potrzeb związanych z mediami.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polski-rynek-reklamowy-jaki-byl-w-2014-roku-co-w-2015-agencje ##
Arkadiusz Stępkowski objął nowo utworzone stanowisko buying intelligence directora w domu mediowym Value Media (należącym do Group One). Poprzednio pracował w biurze reklamy Wirtualnej Polski. Wspólnie z Bartoszem Krzewskim odpowiada za negocjacje z mediami oraz ustalanie warunków zakupowych.
Anna Górka dołączyła do Infinity Media jako international sales director. Kieruje nowo utworzonym działem międzynarodowym i odpowiada za kompleksową obsługę kampanii zagranicznych. Górka ostatnio kierowała pracą działu międzynarodowego w Evolution Media Net jako head of international sales.
Szymon Kaczan objął nowo utworzone stanowisko technology leadera w agencji Liquid wchodzącej w skład domu mediowego MEC. Kieruje zespołem produkcji, odpowiadającym za nadzór technologiczny przy realizacji projektów oraz tworzy i wdraża rozwiązania z zakresu nowych technologii. Wcześniej Szymon Kaczan pełnił funkcję head of production w agencji Ogilvy One.

Stanisław Kejler został członkiem zarządu i managing partnerem MediaCom Warszawa, dołączając w zarządzie do Agnieszki Kosik, Jakuba Kossuta, Darii Sachy i Anny Dzierzędzkiej. Równocześnie zarządza pionem investment w tej agencji. W MediaCom pracuje od 2006 roku – ostatnio zarządzał obszarem mediów interaktywnych
Joanna Pawluk awansowała w domu mediowym Mindshare Polska na stanowisko dyrektora w pionie client leadership. Nowy zakres obowiązków łączy z koordynowaniem wszystkich agencji realizujących działania reklamowe dla marki Ford w Polsce.Do jej zadań należy m.in. realizacja działań reklamowych oraz przygotowanie i implementacja strategii kampanii. Oprócz tego zajmuje się doradztwem strategicznym oraz bieżącym nadzorem nad realizacją projektów mediowych. Jednocześnie kieruje pracami wszystkich podmiotów reklamowych współpracujących z marką Ford na polskim rynku, raportując bezpośrednio do dyrektora regionu CEE.Pawluk jest związana z Mindshare od 2011 roku.

Łucja Gdala objęła w domu mediowym Codemedia funkcję dyrektora zarządzającego, zastępując Annę Gruszkę. Ponadto wspólnie ze Sławomirem Kornickim weszła do zarządu firmy.Gdala pracuje w Codemedia od 2008 roku. W ostatnich latach była dyrektorem współzarządzającym, a obecnie objęła funkcję samodzielnego dyrektora zarządzającego, po tym jak z firmy odeszła Anna Gruszka, która objęła stanowisko digital development directora w IPG Mediabrands.Jednocześnie Łucja Gdala i Sławomir Kornicki (w latach 2008-2012 prezes Codemedia) zostali przez radę nadzorczą powołani do zarządu spółki. Dołączyli w nim do Piotra Bieńko, który pełni funkcję prezesa.
Beata Orkwiszewska awansowała w domu mediowym Havas Media na stanowisko group account directora. Zastąpiła na nim Michała Radkiewicza, który odszedł z firmy.Orkwiszewska pracuje w Havas Media od 2007 roku, poprzednio pełniąc funkcję group account managera.

Sergiusz Geller objął stanowisko TV planning and buying directora w Havas Media Group. Awansował ze stanowiska head of TV. Odpowiada za zarządzanie procesem planowania i zakupu telewizji. Geller jest związany z Havas Media Group od 2005 roku. Wcześniej pracował w MPG jako media manager.
Agnieszka Gajzler przeszła z Gremi Media do Carat Polska obejmując stanowisko vice managing &innovation directora. W Gremi zajmowała stanowisko dyrektora rozwoju i marketingu. Obecnie w Carat Polska do jej obowiązków należy rozwój produktu, w szczególności pełne wykorzystanie synergii na styku mediów, kreacji i technologii.
Dawid Wałęga stanął na czele MediaCom Response w domu mediowym MediaCom Warszawa. Objął stanowisko head of MediaCom Response. Komórka ta specjalizuje się w kampaniach nastawionych na poprawę ROI (return on investment). Odbywa się to poprzez optymalizację efektów bezpośrednich, takich jak: telefony, wizyty na stronie, leady, sprzedaż. Wałęga w MediaCom pracuje od 2006 roku.

Katarzyna Widerowska objęła funkcję communication directora w Value Media. Jest jednym z szefów zespołu i odpowiada za jakość obsługi klientów.Katarzyna Widerowska w Value Media pracuje od kwietnia br. Ostatnio jako media team leader. Wcześniej pracowała w Starcomie jako senior media planner.
Marcin Barciński dołączył do grupy domów mediowych Starcom MEdiaVest Group. Barciński objął stanowisko head of RTB (Real Time Bidding - model zautomatyzowanego zakupu powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym w modelu aukcyjnym). Barciński ostatnio, przez blisko dwa lata, pracował w Naszej Klasie jako head of programmatic. Tam również zajmował się m.in. RTB.
Michał Taranta został head of digital Zenith w ZenithOptimedia Group. Poprzednio przez półtora roku pracował jako digital communication manager w domu mediowym Havas Media, a przedtem przez 4,5 roku jako interactive media manager w związanym z tą firmą zepole digitalowym Media Contacts. Wcześniej przez prawie trzy lata pełnił funkcję media plannera w OMD.

Marta Gilbas i Piotr Zagórski objęli stanowiska storytelling directorów w nowo utworzonym dziale GoodStory w domu mediowym Codemedia (oferującym kompleksową obsługę marketingową). Oboje wcześniej pracowali w CPI Media.
Piotr Opłotny awansował na stanowisko communications & business directora w w grupie Starcom MediaVest. W SMV pracuje od 2007 roku. Ostatnio był senior communications managerem.
Krzysztof Sobieszek dołączył do ZenithOptimedia Group, obejmując stanowisko chief strategy officera. Wcześniej pracował w NN.pl jako chief marketing&data. Sobieszek w ZOG kieruje działem strategii, który firma rozwija od ubiegłego roku. Do jego zadań należy tworzenie i wdrażanie nowych produktów, narzędzi i technologii.











