Przetarg dla Morlin rozstrzygniety

MORLINY SA rozstrzygnęły przetarg na kompleksową obsługę dziecięcej marki Morlinki

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Zaproszono pięć agencji reklamowych, które prezentowały strategie komunikacji oraz propozycje rozwiązań taktycznych, nie tylko w zakresie klasycznej reklamy, ale i nowych mediów oraz PR.

W obszarze ATL przetarg wygrała agencja full service Just, natomiast działaniami z zakresu BTL oraz PR zajmować się będzie agencja marketingu bezpośredniego Men at Work.

Obie agencje mają ogromne doświadczenie w pracy na rynku reklamy produktów spożywczych. Just pracuje między innymi dla marki Winiary - Danie w 5 minut (od 1999 roku) oraz dla marki Morliny - Indicco.

Men at Work - agencja BTL najwyżej oceniona w rankingu klientów pod względem kreacji i skuteczności (Media&Marketing, Raport Specjalny 2003) - przez kilka ostatnich lat pogłębiała doświadczenie w dziedzinie marketingu dziecięcego.

Dokumentują je sukcesy takich marek, jak Actimel (w 2003) czy Danonki (2001- 2004), dla których MaW prowadził działania marketing services.

Obecnie toczą się prace przygotowawcze do rozpoczęcia kampanii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"