Rynek indyjski
Dane opublikowała brytyjska firma analityczna Digital TV Research, która stwierdziła, że wzrost następuje nawet, mimo że indyjski rynek subskrypcji VoD (SVoD) został zakłócony przez problemy z usługą Disney+ Hotstar, która utraciła prawa do indyjskiej Premier League Cricket.
Chiny nasycone subskrypcjami
Z kolei Chiny osiągnęły poziom nasycenia subskrypcjami OTT, ale za sześć lat nadal będą odpowiadać za 39 proc. całkowitych przychodów regionu Azji i Pacyfiku (APAC). Ta szacunkowa liczba jest niższa od 47 proc. odnotowanych w tym roku, ponieważ wygląda na to, że inne kraje w regionie będą rosły szybciej.
Przychody SVoD przewyższyły przychody z VoD wspieranego reklamami (AVoD) w 2019 r., przy czym prognozuje się, że do 2029 r. platformy płatnych subskrypcji zarobią o 4 miliardy dolarów więcej, a AVoD o 9 miliardów dolarów.

Sytuacja dużych graczy











