Przychody grupy Redan wzrosły do 141,4 mln zł w I półroczu 2010 r.

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży, osiągnięte przez spółkę odzieżową Redan wyniosły 141,4 mln zł w I półroczu 2010 i były wyższe o 3% w skali roku.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Sieć dyskontowa Textilmarket odnotowała wzrost sprzedaży o 18%, do poziomu 75,1 mln zł. Na krajowym rynku modowym odnotowano spadek sprzedaży o niecałe 4% do poziomu 58,8 mln zł. Natomiast sprzedaż rynku modowego zagranicą zwiększyła się o ponad 4% i wyniosła 4,8 mln zł" - czytamy w komunikacie.

Redan poinformował, że poziom marży handlowej (przychody ze sprzedaży towarów pomniejszone o koszt sprzedanych towarów) grupy kapitałowej wzrósł 8% w porównaniu do tego samego okresu roku poprzedniego. Grupa odnotowała wzrost marży zarówno na rynku dyskontowym, jak i modowym (odpowiednio o 21% i 7%)

"Pomiędzy końcem I półrocza 2009 i 2010 r. powierzchnia sieci sklepów dyskontowych zwiększyła się o 22%, a sklepów działających na rynku modowym w Polsce o 1%. Sprzedaż w sklepach porównywalnych (tzn. takich, które działały w poszczególnych miesiącach zarówno w bieżącym jak i poprzednim roku) w sektorze dyskontowym wzrosła o 4%, a w sektorze modowym odnotowano nieznaczny, 1-proc. spadek" - czytamy dalej.

Spółka Redan miała 1,57 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2010 roku wobec 14,51 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 67,39 mln zł wobec 62,03 mln zł rok wcześniej. (ISB)  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały