Pierwsze elementy kampanii Przygodożercy można znaleźć nastronie knorrnudle.pl oraz na wielu portalach agregujących wideo izdjęcia. Na wizualizacjach widzimy, że reklamy Knorra pojawiły sięw centrum Warszawy, Krakowa, Poznania i Wrocławia. Projekt jestpoczątkiem większego multimedialnego przedsięwzięcia, jakie planujeKnorr.
- Jest to element naszej kampanii wirusowej. Zdjęcia mająwywołać zdziwienie. Prawdopodobnie część osób, która je zobaczy iskonfrontuje ze stanem rzeczywistym, silniej zapamięta kampanię -mówi nam Arek Urban z agencji Hint Intermedia, odpowiedzialnej zakampanię.
Koncepcję akcji oraz jej realizację przygotowała agencja HintIntermedia na zlecenie Unilever Polska. Za komunikację z mediamiodpowiada agencja PR Feedback/Hill&Knowlton, a za zakup mediówdom mediowy PHD.
Kolejne odsłony akcji Przygodożercy pojawią się w maju i wczerwcu. Rozpoczęcie działań promocyjnych zaplanowano na 12maja.












